tiistai 30. kesäkuuta 2015

Day 1

Huh, mikä päivä. Nukuin viime yönä n. 4 tuntia, matkustin melkin 6 tuntia ja olen tavannut vaikka millä mitalla uusia ihmisiä. Olin matkalla Helsinkiin ja host mama laittoi viestin: "Isälläni on synttärit, mennään sinne sitten suoraan." Juuuu, pienoinen paniikki iski, koska en tiennyt, kuinka paljon siellä tulisi olemaan ihmisiä, onko ne hienot juhlat jne. En ollut koskaan tavannut edes sitä perhettä ja sainpa koko suvun sitten kerralla!

Onneksi pelkäsin turhaan ja kaikki olivat mukavia ja kohtelivat minua kuin olisin pidempäänkin heidät tuntenut. Valokuviinkin halusivat minut mukaan ja viikonloppuna olisi luvassa mökkireissu jonnekin saaristoon heidän kanssaan! :)

Lapsetkin ottivat minut hyvin vastaan, leikin nuorimmaisen kanssa hetken aikaa, olin seurana iltapalalla ja juttelin mukavia. V ja E halusivat molemmat, että luen heille iltasadut sekä nukutan heidät. Nukuttaminen tarkoitti lähinnä sitä, että hetken aikaa olin vieressä ja ja silitin päätä. Ei tarvinnut oikeasti ihan nukahtamista odotella. 

Host maman ja papan kanssa juotiin ensimmäisen päivän kunniaksi skumppapullollinen ja juteltiin asioista. Siitä, mitkä ovat tehtäväni, kuinka kotona toimitaan, mitä minulta odotetaan. Kaikki vaikuttaa minusta ainakin selvältä ja simppeliltä, mutta katsotaan asiaa sitten, kun pojat rupeavat rajojaan kokeilemaan. Vielä ainakin (vieraskoreuttaan) tottelivat heti kun jotain sanoin.... :D 

Olen sen verran rättipoikkiväsynyt, etten osaa koota ajatuksia, joten tässä pikainen selitys ekasta päivästä... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti olisi kiva <3